افزونه شمسی ساز تاریخ WHMCS؛ دارا

افزونه شمسی ساز تاریخ WHMCS؛ دارا

خلاصه‌ی توضیحات افزونه شمسی ساز تاریخ WHMCS؛ دارا نسخه‌ی 1.0.0 : افزونه شمسی ساز WHMCS | شمسی ساز تاریخ سیستم WHMCS | ماژول شمسی سازی تاریخ در WHMCSمعرفی افزونه شمسی ساز تاریخ WHMCSافتخار می‌کنیم که افزونه «شمسی ساز» WHMCS دارا را به شما معرفی کنیم. افزونه «شمسی ساز» با تاکید بر سهولت استفاده و انعطاف‌پذیری طراحی شده است. ویژگی‌های افزونه شمسی ساز WHMCS دارادر ادامه، به تفصیل به برخی از ویژگی‌های این افزونه جذاب اشاره خواهیم کرد:1. به طور کلی، «شمسی ساز» WHMCS با ترکیبی از کاربری آسان، امکانات گسترده و هماهنگی با آخرین تکنولوژی‌ها، یک انتخاب عالی برای افزایش جذابیت و افزودن تاریخ شمسی به سایت WHMCS شماست. این افزونه شمسی ساز WHMCS فقط تاریخ ناحیه کاربری WHMCS را شمسی سازی می‌نماید و تاثیری در پنل مدیریت ندارد.

افزونه شمسی ساز WHMCS | شمسی ساز تاریخ سیستم WHMCS | ماژول شمسی سازی تاریخ در WHMCS  

معرفی ماژول شمسی ساز تاریخ WHMCS

افتخار می‌کنیم که افزونه «شمسی ساز»  WHMCS دارا را به شما معرفی کنیم. این ماژول یک راهکار نوین و کاربردی برای سیستم WHMCS است که به شما امکان می‌دهد تا تاریخ‌های که در بخش‌های گوناگون این سیستم نمایش داده می‌شوند را به شمسی تبدیل کنید.

افزونه «شمسی ساز» با تاکید بر سهولت استفاده و انعطاف‌پذیری طراحی شده است. با استفاده از این ماژول WHMCS، می‌توانید به صورت سریع و آسان بخش‌های مختلف WHMCS را به یک تم شمسی و دلنشین تغییر دهید. این افزونه با تمامی قالب‌ها سازگار است و همچنین با نسخه‌های ۷ و ۸ WHMCS هماهنگی کامل دارد که این امکان را به شما می‌دهد تا از آخرین بروزرسانی‌ها و امکانات WHMCS بهره‌مند شوید.

امکانات افزونه شمسی ساز WHMCS، ماژول شمسی ساز

 

ویژگی‌های افزونه شمسی ساز WHMCS دارا

در ادامه، به تفصیل به برخی از ویژگی‌های این افزونه جذاب اشاره خواهیم کرد:

1. سادگی نصب و استفاده

با یک نصب ساده، به سرعت WHMCS خود را به سیستم تاریخ شمسی مجهز کنید.

2. شمسی سازی بخش‌های گوناگون

این افزونه به شما این امکان را می‌دهد که سرویس‌ها، فاکتورها، پشتیبانی (تیکت‌ها)، دامنه‌ها، ایمیل‌ها، اخبار و حتی مرکز آموزش را به نحوی دلنشین و به سبک شمسی تنظیم کنید.

3. سازگاری با تمامی قالب‌ها

این افزونه با تمامی قالب‌های WHMCS سازگار است و مشکلات مربوط به نمایش تاریخ‌های روز و مسائل مشابه را به صورت کامل برطرف می‌کند.

4. عدم تأثیر بر سرعت لود سایت

استفاده از «شمسی ساز» بر سرعت لود سایت شما هیچ تأثیری ندارد و به‌صورت بهینه با WHMCS هماهنگ می‌شود.

5. پشتیبانی از نسخه‌های ۷ و ۸ سیستم WHMCS

این افزونه با آخرین نسخه‌های WHMCS یعنی ورژن‌های ۷ و ۸ به‌روزرسانی شده و از امکانات جدید این نسخه‌ها بهره‌مند است.

به طور کلی، «شمسی ساز» WHMCS با ترکیبی از کاربری آسان، امکانات گسترده و هماهنگی با آخرین تکنولوژی‌ها، یک انتخاب عالی برای افزایش جذابیت و افزودن تاریخ شمسی به سایت WHMCS شماست.

 این افزونه شمسی ساز WHMCS فقط تاریخ ناحیه کاربری WHMCS را شمسی سازی می‌نماید و تاثیری در پنل مدیریت ندارد.

مشاهده بیشتر

اطلاعات محصول افزونه شمسی ساز تاریخ WHMCS؛ دارا

  • 🚀 نسخه : 1.0.0
  • 📈 تعداد فروش : 2 بار
  • 👍🏻 میزان رضایت : 100%
  • 👨‍💻 توسعه دهنده : تین کام

 

برای مشاهده ی قیمت و خرید ماژول شمسی ساز تاریخ WHMCS؛ دارا ورژن 1.0.0 کلیک کنید